Ik doe er alles aan om deze website zo duidelijk mogelijk te maken.

Mocht je alsnog vragen hebben dan hoop ik dat je hieronder het antwoord vindt, neem anders contact op.

Algemeen

Waar kan ik de Algemene Voorwaarden nalezen?

De algemene voorwaarden kan je hier nalezen.

 

Hoe kan ik contact opnemen?

Voor het stellen van vragen en het geven van opmerkingen kan je contact opnemen met mij door een e-mail te sturen naar info@yurikoster.nl of door te bellen naar +31 (0) 6 1587 3018. Ik ben telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur. Bij opmerkingen over bestellingen graag het ordernummer te vermelden. Ik doe mijn best vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

 

Heb je ook cadeaubonnen?

Deze zijn momenteel nog niet beschikbaar, maar neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

 

Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Onderaan deze pagina vind je een aanmeldformulier.  Je kan je ook aanmelden via deze link. Je krijgt dan automatisch alle (exclusieve) aanbiedingen en informatie over events zoals proeverijen en Wijn op het Water toegestuurd.

 

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Als je de nieuwsbrief van Yuri Koster niet langer wil ontvangen kan je je afmelden. Dit doe je door onder in de nieuwsbrief op de link ‘afmelden’ te klikken.

 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Neem alsjeblieft contact met me op, per telefoon, e-mail of per post. Ik zal mijn best doen je klacht vervolgens binnen 14 dagen op te lossen. Mocht ik meer tijd nodig hebben dan hou ik je daarvan op de hoogte.

Proeverijen

Kan ik iemand een proeverij cadeau doen?

Natuurlijk kan dat! Je kan dit tijdens het bestelproces aangeven, of neem contact met me op.

Wat is het minimum aantal deelnemers?

Ik hanteer een minimum van 10 personen. Echter, heb je minder dan 10 personen dan reken ik een minimum bedrag van €450.

Hoeveel wijnen proeven we tijdens een proeverij?

Een proeverij begint met een aperitief, gevolgd door een selectie van 6 wijnen.

Kan ik de wijnen zelf kiezen?

Dat kan, maar je kan je ook laten verrassen door mij. Ook is het mogelijk om een thema of regio als onderwerp voor een proeverij te kiezen. Afhankelijk van de wijnen kan het zijn dat de kosten voor de proeverij aangepast moeten worden.

Is er ook eten bij?

Ik breng altijd lekkere wine bites. Denk aan kaas, charcuterie, olijven, tapenade etc.

Is het mogelijk rekening te houden met voedselallergieën/voorkeuren?

Ja zeker! Als ik het minimaal 48 uur van te voren weet dan is dat geen enkel probleem.

Wijn op het water

Kan ik iemand Wijn op het Water cadeau doen?

Natuurlijk kan dat! Je kan dit tijdens het bestelproces aangeven, of neem contact met me op.

 

Hoeveel wijnen proeven we tijdens Wijn op het Water?

We beginnen met een aperitief, gevolgd door zo’n 6-10 wijnen. Dit verschilt een beetje per proeverij.

 

Is er ook eten bij?

Ik breng altijd lekkere wine bites. Denk aan kaas, charcuterie, olijven, tapenade etc. Vaak hebben we ook een barbecue aan boord, dus kan je rekenen op nog meer lekkernijen.

 

Is het mogelijk rekening te houden met voedselallergieën/voorkeuren?

Ja zeker! Als ik het minimaal 48 uur van te voren weet dan is dat geen enkel probleem.

 

Wat als het regent?

No worries, dan doen we gewoon het dak en de zijkanten van de boot dicht zodat we droog blijven.

Culineren

Kan ik iemand Culineren cadeau doen?

Natuurlijk kan dat!

 

Is het mogelijk rekening te houden met voedselallergieën/voorkeuren?

Ja zeker! Als ik het minimaal 48 uur van te voren weet dan is dat geen enkel probleem.

Online wijn bestellen

Je kan bij mij in een veilige omgeving bestellen. Ik lever standaard in Nederland. Voor levering in andere landen graag contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

 

Wat moet ik doen als ik een bepaalde wijn niet kan vinden op de website?

Het assortiment blijft groeien, toch kan het zo zijn dat je een bepaalde wijn niet kan vinden. Neem in dat geval contact op. Dan kan ik voor je nagaan of ik de wijn toch aan je kan leveren.

 

Kan ik ook wijn bestellen als (relatie)geschenk?

Natuurlijk is het ook mogelijk om wijn als geschenk te versturen. Ik heb veel ervaring in het verzorgen van geschenken, zowel individueel als voor grote bedrijven en organisaties. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als je een geplaatste bestelling wil wijzigen of annuleren dan kan je het beste telefonisch contact met me opnemen op +31 (0) 6 15873018. Houd er rekening mee dat het niet altijd mogelijk zal zijn om een bestelling te annuleren. De bestelling kan namelijk al verzonden zijn.

 

 

HOE TE BESTELLEN

Via de winkelpagina vindt je het beschikbare aanbod. Je kan filteren op het type wijn, wijnhuis, druif, land van herkomst, prijs etc. Ook kan je een zoekterm ingeven in het zoekvenster. Staat je favoriet er niet bij? Neem dan even contact op.

 

Om een gewenst product te selecteren klik je op “+ In Winkelmand”. Het product wordt dan in je winkelmand geplaatst. Rechtsboven zie je een icoontje van een winkelmand verschijnen met de hoeveelheid flessen die er in zitten. Als je met de muis op dit icoontje gaat staan verschijnen er twee opties ‘Winkelmand bekijken’ en ‘Afrekenen’.

 

Als je klikt op ‘Winkelmand bekijken’ krijg je een overzicht van wat er in je mandje zit, en kan je eventuele kortingscodes toepassen. Vanaf hier kan je ‘Doorgaan naar afrekenen’.

 

Wil je nog andere wijnen toevoegen? Ga dan in de balk bovenaan terug naar ‘Wijn shop’.

 

Vervolgens worden je persoonlijke gegevens zichtbaar, evenals eventuele verzendkosten en heb je de mogelijkheid om een betaalwijze te kiezen. Heb je al eerder via de webshop besteld? Dan kan je inloggen met je account. Op deze pagina heb je ook de mogelijkheid om het afleveradres te wijzigen en de optie om bijvoorbeeld een cadeautekst aan de bestelling toe te voegen.

 

Alvorens een bestelling te kunnen plaatsen moet je akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden, die je hier kan nalezen. Dit is een kwestie van het tickboxje aanvinken.

 

Klik daarna op “Bestelling plaatsen”. Controleer altijd je persoonlijke gegevens en de bestelling altijd goed voordat je een bestelling definitief bevestigt.

 

Per e-mail ontvangt je vervolgens een bevestiging van je bestelling.

 

Zodra je bestelling onderweg is ontvang je weer een e-mail.

BETAALMETHODEN

Je kan op de website in een veilige omgeving met iDEAL betalen.

Liever het bedrag direct overmaken? Dat kan. Je krijgt automatisch een factuur met betalingsgegevens toegestuurd zodra je een bestelling hebt geplaatst.

VERZENDING

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Ik streef ernaar om alle bestellingen die op werkdagen voor 14 uur zijn besteld, binnen 1 à 2 dagen te (laten) bezorgen. Bestel je kleding of accessoires? Deze hebben een langere levertijd van 1 à 2 weken.

Het kan voorkomen dat een wijn tijdelijk niet meer op voorraad is. In dat geval neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

PostNL zorgt voor de levering.

Let op! Wijn wordt altijd geleverd met een leeftijdscheck aan de deur. Kun je geen legitimatie laten zien? Dan kun je jouw bestelling niet in ontvangst nemen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Woon je in Utrecht of omgeving? Dan komt ik waarschijnlijk zelf je wijn bezorgen, en ook in de randstad kan het zijn dat ik persoonlijk je wijn komt brengen. Woon je daarbuiten? Dan zorgt PostNL voor de verzending.

Levering in Utrecht is gratis. De verzendkosten voor afleveradressen in de rest van Nederland bedragen €12,50 per bestelling, ongeacht het aantal flessen of dozen. Bestellingen boven de €150 worden gratis binnen Nederland verzonden.

Helaas kan ik geen gratis verzending van kleding en accessoires aanbieden, verzendkosten van deze producten zijn afhankelijk van hoeveel je besteld.

 

Kan ik de wijn op een ander adres laten bezorgen?

Wil je de wijn op ander adres laten bezorgen? Dat kan! Vink de checkbox aan op de pagina waar je het factuuradres invult om zo een ander bezorgadres in te kunnen vullen. Let wel op dat de ontvanger zich moet kunnen legitimeren.

 

Kan ik een bestelling op een postbusadres laten bezorgen?

Nee, het is niet mogelijk om je bestelling op een postbus te laten bezorgen.

 

Kan ik een bestelling als cadeau laten bezorgen?

Alle wijnen en wijnpakketten uit het assortiment kan je als cadeau laten bezorgen. Zo kan je iemand een verjaardagscadeau, een bedankje of zomaar een leuke verrassing sturen. Wijnen of wijnpakketten als cadeau versturen is heel eenvoudig. Het enige dat je tijdens het bestellen van de wijn hoeft te doen, is het afleveradres wijzigen en eventueel een persoonlijke tekst invoeren.

 

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.

 

Ik ben niet thuis tijdens bezorging. Wat gebeurt er dan?

Als ik zelf de wijn kom brengen dan neem ik van te voren contact met je op om de tijd af te stemmen. Als je wijn door PostNL wordt bezorgd en mocht het zo zijn dat je niet thuis bent dan probeert PostNL het de volgende dag nogmaals. Met uitzondering van zondag. Je kunt er ook voor kiezen om een afhaallocatie te selecteren. Dan kies je zelf je moment uit.

 

Wat als ik geen legitimatie aan de bezorger kan laten zien?

Kun je geen legitimatie laten zien? Dan kun je jouw bestelling niet in ontvangst nemen. De bezorger legt je uit hoe en waar je het pakket op vertoon van je legitimatie alsnog kan ophalen.

RETOURNEREN

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van de wijn. De flessen mogen niet geopend en/of beschadigd zijn. De verzendkosten voor alle retouren zijn voor eigen rekening. Na ontvangst van de wijn wordt je geld binnen 10 werkdagen teruggestort op je rekening.

 

Voordat je retourneert, ontvangen ik graag een retourformulier, of een mail van je op: info@yurikoster.nl

 

Vervolgens kun je het artikel terugsturen naar het volgende retouradres:

 

Yuri Koster

Albert Verweystraat 13

3511 MR Utrecht

 

Voor verdere vragen kun je contact opnemen met: info@yurikoster.nl

Of je kan me telefonisch bereiken op: 0615873018

PRIVACY & PERSOONLIJKE GEGEVENS

Zijn mijn gegevens veilig bij Yuri Koster?

Je persoonlijke gegevens zijn absoluut veilig. Je gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het afhandelen van je bestelling. Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je op de hoogte te houden mbt. je bestelling en voor de verzending van de nieuwsbrief. Je persoonlijke gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt of verkocht.

Daarnaast werkt de website met een SSL (Secure Socket Layer). De SSL zorgt ervoor dat de pagina’s waar jij je gegevens moet invullen zijn beveiligd. Zo kunnen je gegevens niet kunnen worden onderschept door derden terwijl ze worden verzonden.

 

Waarom zou ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Ik heb een aantal gegevens van je nodig om je bestelling te kunnen verwerken of contact op te nemen over een bestelling. Dit zijn onder andere je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en je telefoonnummer. Door deze gegevens op te slaan in een account is het voor jou de volgende keer makkelijker om weer wijn te bestellen, evenals te achterhalen wat nou ook alweer die lekkere wijn was die je de vorige keer had besteld.

 

Hoe kan ik een account aanmaken?

Op de ‘je account’ pagina kan je een nieuw account aanmaken.

Ook kan je een account aanmaken tijdens het invullen van je persoonlijke gegevens bij het plaatsen van een bestelling. Hier zie je onder het factuuradres de optie om een account aan te maken. Je kan echter ook als gast een bestelling plaatsen, dus het aanmaken van een account is niet verplicht.

 

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Om je gegevens te wijzigen log je in op ‘je account’. Daar kan je vervolgens in je dashboard je gegevens wijzigen.

 

Help! Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

No worries! Bij het inloggen op je account kan je op ‘Wachtwoord vergeten’ klikken. Vul je geregistreerde e-mailadres in, je krijgt dan automatisch een e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.


Waarom lukt het niet om in te loggen?

Waarschijnlijk krijg je een van de drie onderstaande meldingen te zien:

“Onbekende gebruikersnaam. Opnieuw controleren of probeer je e-mailadres.“

Tijdens het aanmaken van je account heb je een gebruikersnaam gekozen. Probeer je e-mailadres om in te loggen.

“Het ingevoerde wachtwoord voor de gebruikersnaam [gebruikersnaam] is onjuist. Wachtwoord vergeten?”

Heb je misschien een spelfoutje gemaakt? Als het niet lukt maak dan een nieuw wachtwoord aan door op ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken.

Onbekend e-mailadres. Opnieuw controleren of probeer je gebruikersnaam.

Weet je zeker dat je een account hebt aangemaakt? Het is mogelijk dat je alleen geabonneerd bent op de nieuwsbrief en nog geen account hebt, of in het verleden een bestelling hebt geplaatst zonder een account aan te maken.

Kom je er nog niet uit? Neem dan even contact met me op.

Disclaimer

De informatie die wordt aangeboden op deze site is met grote zorg samengesteld. Yuri Koster kan echter niet instaan, en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de juistheid, betrouwbaarheid en compleetheid van de informatie op deze website, noch kan Yuri Koster instaan voor de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel. Daarnaast sluit Yuri Koster elke aansprakelijkheid uit voor elke vorm van directe of indirecte schade die voortvloeit uit het (al dan niet succesvol) contact leggen en gebruiken van de website of voor schade die voortvloeit uit de informatie en de inhoud van de website.

Yuri Koster kan eveneens niet garanderen dat de website en de voor de site gebruikte servers vrij zijn van computervirussen en aanvaardt hiervoor geen aansprakelijkheid. Yuri Koster behoudt zich het recht voor om de website te allen tijde te wijzigen, aan te vullen, te corrigeren en eventueel te beëindigen. Yuri Koster streeft er naar deze site permanent beschikbaar te hebben. Voor de eventuele gevolgen van het (tijdelijk) niet beschikbaar zijn van deze site wijst Yuri Koster iedere aansprakelijkheid af.